Sunday, January 8, 2012

thanks a lot my Mr.Yaris...

biarkan aku berlalu,,,,
biarkan aku berlalu,,,,
biarkan aku berlalu....
hidupku hanyalah seumpama awan yang berarak mengiringi waktu,,,
tidak ku punyai destinasi untuk ku tuju,,,,
ingin selalu aku muncul dalam hidupmu seumpama bayu,,,
yang sentiasa membelai pipi gebumu,,,
namun maafkan jika terkadang aku tersalah muncul bagaikn taufan,,,
tidak aku terniat dan tidak jua ku sengajakan,,,
tahulah olehmu,,,
bahawa aku amat menyintai dirimu,,,
apa jua aku,,,
baik taufan mahupun badai,,,
baik ribut mahupun bayu,,,,
tetap aku inginkan dirimu bersama diriku.,,
sentaisa bergandingan membadai samudera,,,,
dan jua bergandingan menempuhi ranjau kehidupan,,,
itu hanyalah kerana aku amat2 menyintai dirimu..
LOVE U Ryae Hazeira...LOVE U FOREVER..................
^^^YARIS LOVE FOREVER^^^

p/s:my mr.yaris buat ni u ryae....terharu sangat2...thanks so much dear...
i know u love me deeply in your heart...
please take care of me...

No comments:

Post a Comment