Tuesday, June 21, 2011

~R.A.D.H.A~


Assalamualaikum..ryae ada nak kongsi satu cerita...tajuk cerita ini ialah R.A.D.H.A...apakah maksud -R.A.D.H.A-???nak tau apakah cerita itu????

inilah cinta...

Ada seorang gadis buta..Semua orang bencikan dia,,kecuali kekasihnya..Gadis itu selalu berkata,,saya akan mengahwini awak kalau saya boleh melihat..

Satu hari,,ada orang dermakan mata kepada gadis itu..bila gadis itu boleh melihat,,dia merasa sangat terkejut apabila kekasihnya juga buta..Kekasihnya berkata "Sudikah awak mengahwini saya sekarang??"..Namun,,gadis itu menolak..

Kekasihnya senyum dan pergi sambil berkata"Baiklah...Tolong jaga mata saya baik-baik......."


Betapa sucinya hati kekasihnya itu kerana sanggup berkorban demi orang yang dikasihi....ketulusan hati tidak dapat dibayar meskipun sepasang mata telah didermakan...~R.A.D.H.A~

p/s: Relevenkah.Aku.Di.HAtimu(r.a.d.h.a)

harap para pembaca faham short story ini...semoga memberi pengajaran kepada kita semua.....




No comments:

Post a Comment